kimmyl

Alla inlägg under maj 2011

Av kimmyl - 28 maj 2011 07:37

Heej! det kanske är lite sent att säga det här, men i förrgår så hade vi Mästarnas Mästare i skolan, men under sista grenen, så var det en ko som hade rymt från hagen, alla fick panik! Det var läskigt men ändå jätteroligt! Vår lärare bara ställde sig framför den och viftade med händerna, hon va ganska rädd så det va väkdigt kul!

   

Av kimmyl - 23 maj 2011 20:01

SHIT; SHIT SHIT! Okej, det här låter kanske inte så läskigt, men nyss så va jag uppe på min syrras rum och hon kunde inte gå för hennes knä hade låst sig, hon grät skitmycket! nu är det bättre men jag vart skiträdd, hoppas ni förstår mig! 

Annars är det ert problem!     Ha det bra! 


              

                                             /

                                                           

Av kimmyl - 21 maj 2011 08:54

Hej, den här låten, den är så sjukt bra,  


det är Everything I do, I do for you 


Look into my eyes - you will see 
What you mean to me 
Search your heart - search your soul 
And when you find me there you'll search no more 


Don't tell me it's not worth tryin' for 
You can't tell me it's not worth dyin' for 
You know it's true 
Everything I do - I do it for you 


Look into your heart - you will find 
There's nothin' there to hide 
Take me as I am - take my life 
I would give it all - I would sacrifice 


Don't tell me it's not worth fightin' for 
I can't help it - there's nothin' I want more 
Ya know it's true 
Everything I do - I do it for you 


There's no love - like your love 
And no other - could give more love 
There's nowhere - unless you're there 
All the time - all the way 


Oh - you can't tell me it's not worth tryin' for 
I can't help it - there's nothin' I want more 
I would fight for you - I'd lie for you 
Walk the wire for you - ya I'd die for you 


Ya know it's true 
Everything I do - I do it for you



Det är en av mina favolåtar nu! den är sjukt bra! Här kommer videon också! Den är lycris men jag hitta ingen annan! 

Av kimmyl - 12 maj 2011 22:02

Hej! Jag hoppas att Eric Saade går till final i Tyskland... Det är synd att inte Sverige kan rösta... men ändå bra ju eftersom att annars å skulle det ju handla om vilket land som hade störst befolkning ju..! Men det var bra att dem hade säkrat Erics bur lite... t.ex dem hade gjort den större och han slog inte sönder den själv! Men det va skitbra att han fick ha buren i Tyskland... Det är typ det som är finalen i låten...    

Av kimmyl - 11 maj 2011 14:48

KOLLA!!!

BÄSTA NÅGONSIN!!

Av kimmyl - 7 maj 2011 17:39

hej, vet ni vem Rebecca Black är? Hon har gjort en låt som jag känner till, den heter "Friday" och enligt mig, är det en av dem värsta låtarna jag har hört! gå in och kolla på den! men som sagt jag gillar inte henne, så jag har gjort en bild...


här kommer den!


   Bläh, som sagt, gillar inte henne! men, kolla på videon på www.youtube.com sök bara på rebecca eller nåt så kommer det upp, komentera sen vad ni tyckte, det skulle vara kul, att få höra era åsikter!

Av kimmyl - 4 maj 2011 19:24

Hej! Nu ä jag jätteglad, för jag har inte kunnat lägga ut bilder på mig själv tidigare, men nu kan jag det, så här kommer några bilder på mig!



Hehe! nej, det där va inte jag, här kommer jag!

 det här va jag för några år sen!   Det här va när jag skulle till min kusiner i bergen, vi skulle åka flyg tror ja!   det här va mig för bara några veckor sen i Italien, det va på sportlovet! (och om ni undrar vad det är för gosedjur jag har så är det min kajsa, ett gosedjur som jag inte skulle klara mig utan, jag älskar henne! och det kanske verkar konstigt att en 11-årig tjej har gosedjur, men det har jag!   och det här va också mig i Italien!      Det här kortet vet jag inte när jag tog, vet inte om det vart så bra, men det är så jag brukar se ut i ansiktet! så, nu har ni fått se hur jag ser ut IRL!  Hoppas ni får det bra! 

Av kimmyl - 4 maj 2011 07:34

Japp! ni läste rätt! 

kolla här...

 när jag sökte på den här bilden så stog det att   den hette kax_tomte_eric_saad_22 ja bara "keeej" men här kommer fler bilder på Eric saade!

   men just nu, är det jag är mest sugen på det här:


 

Smarrigt! eller hur? åh! det är studiedag idag, men jag önskar att det va lördag! aja,    



        

Presentation


Välkommen till bloggen om livet, MSP och vänner! :D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

tycker du jag ska ha:
 veckans moviestar?
 dagens moviestar?
 månadens moviestar?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kimmyl!

  Heej!


Ovido - Quiz & Flashcards