kimmyl

Alla inlägg under juni 2011

Av kimmyl - 16 juni 2011 19:48

Heej!  

Ni kanske undrar vrf jag är så glad?! 

Det är för att jag ska till..... Cypern på måndag! 

Men, min gubbe kommer bli omskött! Min bästis irl och på msp, kommer ta hand om den! Men, den här resan är väldigt speciell! Det är första gången jag åker utomlands UTAN mamma och pappa! jag kommer bara åka med syrran, farmor farmors syster och två sysslingar! Okej, det kanske inte va så BARA! Men ändå! åh jag känner mig såååååååååååååååååå nervös! Men jag och mamma va på stan idag, vi köpte en present åt min bästis, hon har typ kalas imorrn! jag kan dock inte berätta vad det är, hon kanske läser det här! Men jag kan säga att det är nåt speciellt! vi köpte jordgubbar, ost och mamma fick sina glasögon tjusterade ( eller hur det nu stavas!)

Men när vi kom hem så fick jag jordgubbar med gräddmjölk! MMMMMMMMMMM! det är goooooooooooooott! 

Av kimmyl - 12 juni 2011 07:55

Jag vet, jag har inte gjort veckans moviestar på ganska länge! sry! 

Men här kommer det! 


eric star eric! 



 Och nu får ni veta vrf!



          Erkänn! det är jäääääääätte sött! man bara! naaaaaaaaaaaaaaww!  

Men, kolla den här videon! http://www.youtube.com/watch?v=DBhMC7CpgXs&feature=BFa&list=WLFD8CA1984B11068B&index=3

Den är jättebra! Den här med!            http://www.youtube.com/watch?        v=LTI5vBKDM9s&feature=BFa&list=WLFD8CA1984B11068B&index=2 


kolla dem! 




Av kimmyl - 9 juni 2011 19:31

Hej! Sök på dem här låtarna på www.youtube.com 

låt nr 1: Trouble - cast of st trinians

låt nr 2: defenders of anarchy - cast of st trinians

låt nr 3: cat flushing toilet parry gripp


dem låtarna är bäst! 

Av kimmyl - 7 juni 2011 12:28


Det här är dagens outfit, och som ni ser så   är jag sjuk idag! Buhu! 

Av kimmyl - 5 juni 2011 12:33

Det här är Dagens Outfit! :D tänkte börja med det nu!

Snyggt va! ni får se nästa imorrn! Sveriges nationaldag då!


 Heja Sverige!

     

Presentation


Välkommen till bloggen om livet, MSP och vänner! :D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

tycker du jag ska ha:
 veckans moviestar?
 dagens moviestar?
 månadens moviestar?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kimmyl!

  Heej!


Ovido - Quiz & Flashcards