kimmyl

Direktlänk till inlägg 12 maj 2011

Eric i Eurovision!

Av kimmyl - 12 maj 2011 22:02

Hej! Jag hoppas att Eric Saade går till final i Tyskland... Det är synd att inte Sverige kan rösta... men ändå bra ju eftersom att annars å skulle det ju handla om vilket land som hade störst befolkning ju..! Men det var bra att dem hade säkrat Erics bur lite... t.ex dem hade gjort den större och han slog inte sönder den själv! Men det va skitbra att han fick ha buren i Tyskland... Det är typ det som är finalen i låten...    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kimmyl - 21 september 2011 17:24

Heej! Rubriken vart konstig!   Jag ska lägga upp ett foto av mig själv!     ...

Av kimmyl - 27 augusti 2011 18:04

Hej! jag hade typ världens BÄSTA och UNDERBARASTE drömmen nåsin inatt! jag har bestämt mig för att jag ska göra typ en berättelse av den!   nu börjar jag! (OBS! kom ihåg att jag formar den av en dröm så den är lite knäpp!)   Jag och Astrid (m...

Av kimmyl - 25 juli 2011 09:59


Det är så synd om Norge! Bomben på den där gatan vet ni??? Det va en av vår familjs vänner som va på den gatan när det hände! han dog eller skadades inte, men det är ju läskigt!!! Och man undrar ju vrf han den där mannen som gjorde det egentligen ...

Av kimmyl - 3 juli 2011 08:06


Heej! sorry att det vart så sent... Men här kommer det!   Det är..................        Det är Love<3!! Grattis Love<3!! Och nu vill ni väll veta vrf han blev Veckans Moviestar...!  Han va jättesnäll som gav mig en present från ...

Av kimmyl - 3 juli 2011 07:57


Kolla här! Jag fick en grej som jag verkligen ville ha på min ö-lista  från Love<3!! Kolla!       Kolla va det va!   Visst är det snällt av honom!  Därför får ni kolla nästa inlägg! ...

Presentation


Välkommen till bloggen om livet, MSP och vänner! :D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

tycker du jag ska ha:
 veckans moviestar?
 dagens moviestar?
 månadens moviestar?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kimmyl!

  Heej!


Ovido - Quiz & Flashcards